torstai 19. elokuuta 2010

MINÄ TÄÄLLÄ TAAS

Minä, Olga täällä taas! Herättiin just äitskän kanssa sohvalta tai oikeastaan äitskä heräsi. Mua ei väsyttänyt yhtään ja siks söin sen korvaa ja tamplasin sen naamalla.  Mulla on kauhea kiire iltaisin, kun porukat tulee kotiin. Yksin on niin tylsää. Samuraikin hiippailee kaiket päivät reissuillaan eikä leiki mun kanssa yhtään. Se oli just jossain kaks päivää ja mä olin ihan varma, etten näe sitä enää koskaan ikinä enkä milloinkaan. Arvatkaa vaan, olinko aamulla innoissani, kun Samppa löntysti sisään. Pussasin ja pussasin sitä vaan ja sitten me mentiin yhdessä syömään. Samurai on tosi reilu mulle, tosin mua vähän ärsyttää, kun se pitää mua ihan vauvana. Oikeasti mä oon jo tosi iso kissa, oon pyydystänyt hiiren ja kaikkee.

9 kommenttia:

  1. Mikä ilme!!! Kyllä on niin virkeän näköinen kisu :) Ja samurai taas hyvin itsetietoisen näköinen tuossa pikkukuvassa oikealla. Aivan ihania, tämmöisistä kuvista tulee aina hyvälle mielelle!

    VastaaPoista
  2. Vau tuota Olgaa ! Ei tosiaan ole mikään pikku vauva, vaan ihan oikea peto, jo kuvastahan sen näkee ; )

    VastaaPoista
  3. Kylläp pikkuruisella tyttelillä on suuuuuri haukotus! Ja pitkät viikset :-D
    Se on niin nätti! Ja onpa onni kun isoveljeksi on osunut tuollainen joviaali herrasmies.
    Onnea hiiren johdosta!

    VastaaPoista
  4. Kiitos ja kurnautus teille jokaiselle!

    VastaaPoista
  5. Oi miten IHANA kuva ja ihana tarina! <3

    VastaaPoista
  6. Tämä postaus oli päivän pelastus :) Voi mikä söpöläinen teille on muuttanut.

    VastaaPoista

Sanasi ilahduttavat aina.